DOMINA MONA

DOMINA MONA - evident este doar un pseudonim sub care ma ascund de prejudecatile celor ce nu pot intelege ca fiecare om este in felul sau,percepe diferit de seamanul sau si vede adevarul acolo unde altii vad minciuna. Sunt o Stapana dura cu experienta de 5 ani in domeniul BDSM,desi am varsta de doar 23ani...Caut sclavi docili pentru a le oferi o sedinta soft sau hard de dominare.

Sedinta poate include:
anilingus,cunilingus ,facesitting, trampling,ballbusting ,cbt,dresing,feminization, discipline ,uro,fisting,scato si multe alte fantezii dure!
Detin jucarii erotice: catuse,bici, strapon,bile anale si costumatii din latex..
Cer si ofer discretie si igiena maxima! Va astept sclavilor la picioarele mele...

sâmbătă, 11 decembrie 2010

am fost virgin.

E o noua zi.. e dimineata.. am visato doar pe ea..Stapana Mona, aseara am fost la ea.. a fost mai bine si mai frumos decat in cel mai tare vis al meu, a fost perfect. Nu n-a luat de la usa sa zic asa, dar dupa ce am intrat si m-a pus sa ma dezbrac a inceput calvarul, aest calvar se ingemaneaza intodeauna cu placerea, e ceva ce nu poate fi descris in cuvinte e greu sa gasesti cuvintele sau sintagmele potrivite pentru a descrie combinatia de placere cu cea de spaima de durere, de frica de teama si iarasi de placere.
Sincer nu am fost futut cu adevatat niciodata in cur, niciodata pana aseara, inca ma doare sincer. Dar merita. Sa te simiti ca o tarfa sa fi penetrat in cur cu o ditamai pula e ceva de vis, desi recunosc ca mi-a fost greu.
Nu facusem niciodata clisma .. dar am reusit. M-am dus in baie, in cada, am dat cu putin sapun lichid la gaura curului, apoi cu dusul fara stropitoare m-am apropiat de "gaura"
nu credeam ca voi reusi.. dar am reusit.. a intrat, poate mai usor de cat credeam, mi-am invins teama si am reusit sa imi bag dusul in cur, la inceput putin, pentru ca parca a tasnit totul imediat, noroc ca era wc-ul aproape si am dat ptima rafala
si cea mai consistenta bineinteles, apoi am ntrat iarasi in cada si l-am bagat din nou, o noua rafala, mai slabuta, dar incetul cu incetul incepe sa curga doar apa curata, acum e bine - mi-am zis si m-am indreptat din nou spre sla de tortura.
Acum am fost pus cu mainile la perete, picioarele desfacute...asteptam.. si nu  trebuit sa astept mult ca a venit biciul peste fundul meu, o durere de nedescris imi strabate corpul la fiecare lovitura
usturime, durere.. e ceva nebunesc. Simti fiecare firicel al biciului care lasa o urama pe piele sau chiar o desprinde usor ivindu-se sange, e dureros dar si placut pentru cei care stiu ce inseamna placerea.
Dupa cateva minute de lovituri repetate la doar cateva secunde distanta una de alta ai fundul amortit, te rogi sa nu mai nimereasca acelasi loc, simti parca sangele care a trecut prin piele  te doare..dar e inchitant si palpitant simti teama, simti placere
cand biciul te loveste pe spate parca e o desfatare fata de durerea care o simti cand esti lovit peste fund.
Dar calvarul urmeaza abia acum cand urmeaza sa fiu penetrat.
Am fost ancorat bine cu cordelina sa nu pot face miscari bruste sa nu imi pot folosi mainile in nici un fel. Stau cu spatele la Stapana, ma apleaca de cap in jos, sunt cu capul pe o noptera, e singurul meu punct de sprijin, trebuie sa lasi muschii relaxati.. da incerc, dar teama ca sunt futut este f mare
NU AM MAI FACUT ASTA, dupa cum am mai spus. simt ceva pe la cur, e crema cu care sunt dat, dar si ceva solid si mare care se apropie de gaura curului, acum o durere infernala, noroc ca am calusul in gura si nu pot sa tip, musc din el, dar se strecoara si geetele de durere, imploratia ca nu mai pot
ca nu mai vreau ced ca capul imens al al sprat-on-ului e in mine, si o noua durere, intra o gramada din el in curul meu
durere nebuna imi strabate tot corpul, wow.. acum am fost dezvirginat, sunt o tarfa.. sper ca incetul cu incetul sa inceapa sa imi placa sa fiu futut in cur, sa fiu futut de Stapana sau pentru Stapana.
E ceva de vis sa fi futut in cur, sa simti asta

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. voce tremurătoare. Ce da stapana,,,! Mam aplecat când stătea în genunchii si am început să-l schuip în față apoi la-m luat la o serie de palme si iam pus lesa la gat . Acum ești cainele meu tarfa inputit am sa te sechestrez aici și am sa aduc transexuali sa te futa și sa îți dea la muie ca asa meriți, esti un gunoi. Tremura de frica când ai vorbeam și era foarte excitat datorita amenințărilor mele în care ai spuneam ca îl voi da la produs ca pe o tarfa la transexualii, dar eu sunt o stapan impunătoare care nu am limite și nici mila de ei. Mișcă în camera din fata ia-m spun : apoi lungește jos cu față în sus, am luat o lumânare și am început să-l pic cu ceara pe piept și pe organele genitale pana iau dat lacrimile. Ridicate ..! Scarba și descălțama,acum pupam picioarele,el fiind emoționat a inceput să-mi suga degetul mare, am tras piciorul plina de nervi și iam spus: ce ta-m zis eu sa faci scarba împuțită gunoiule, eu am zis să-mi pup picioarele. El tremurând a zis iartama stapana. Atunci mam ridicat în picioare și am început sai dă-u o serie de cam 20 de curele pe unde îl apucam,era rosu tot nu mai pute, stai în genunchii iam zis și am început să-l lovesc cu picioarele in gura. Eram și eu uda asa ca ma-m întins pe pat și ia-m ordonat sa ma lingă în pizda, ma lins cam 4,5 minute apoi mi-am pus straponul și lam luat la futut cum știu doar eu. Mi-am pus prezrvativul pe strapon și am început sai dau muie,sa rupt prezervativul imediat ier eu mi-am dat seama din experienta de ce, a zgâriate cu dinți și deacea sa rupt. Vezi ce ai facut tarfa..? Vezi..! Nu sti sa sugi o pula ..esti o cureva proasta de doi bani. Datorita vorbelor mele vulgare și amenințărilor sclavul nu a mai rezistat toată sedinta și şa dat drumul pe el. Eu râdeam de nu mai puteam pentru ca asa îmi bat eu joc de sclavi . În toate ședințele mele cand domin sclavi eu obișnuiesc sa rad foarte mult în timpul ședinței,am observat ca acest lucru ai excita încât nu mai pot rezista. Cam asta am fost eu satpana Raisa la doar un 1m și 55 de cm, cu o greutate de 49 kl, am un corp mic dar plin de răutăți și o pedichiura cu o manichiura super frumoasa și îngrijită. Va astept sclaviiiii încontinuare sa fiți supuși mei iar eu sa fac ce vreau din voi

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum ești cainele meu tarfa inputita am sa te sechestrez aici și am sa aduc transexuali sa te futa și sa îți dea la muie ca asa meriți, esti un gunoi. Tremura de frica când ai vorbeam și era foarte excitat datorita amenințărilor mele în care ai spuneam ca îl voi da la produs ca pe o tarfa la transexualii. Dar eu sunt o stapan impunătoare care nu am limite și nici mila de ei. Mișcă în camera din fata ia-m spun : apoi lungește jos cu față în sus, am luat o lumânare și am început să-l pic cu ceara pe piept și pe organele genitale pana iau dat lacrimile. Ridicate ..! Scarba și descălțama,acum pupam picioarele,el fiind emoționat a inceput să-mi suga degetul mare, am tras piciorul plina de nervi și iam spus: ce ta-m zis eu sa faci scarba împuțită gunoiule, eu am zis să-mi pup picioarele. El tremurând a zis iartama stapana. Atunci mam ridicat în picioare și am început sai dă-u o serie de cam 20 de curele pe unde îl apucam,era rosu tot nu mai pute, stai în genunchii iam zis și am început să-l lovesc cu picioarele in gura și cu pumni în fata. Eram și eu uda asa ca ma-m întins pe pat și ia-m ordonat sa ma lingă în pizda, ma lins cam 4,5 minute apoi mi-am pus straponul și lam luat la futut cum știu doar eu. Mi-am pus prezrvativul pe strapon și am început sa-i dau muie,sa rupt prezervativul, imediat ,iar eu mi-am dat seama din experienta de ce, a zgâriate cu dinți și deacea sa rupt. Vezi ce ai facut tarfa..? Vezi..! Nu sti sa sugi o pula ..esti o curva proasta de doii bani. Datorita vorbelor mele vulgare și amenințărilor sclavul nu a mai rezistat toată sedinta și şa dat drumul pe el. Eu râdeam de nu mai puteam pentru ca asa îmi bat eu joc de sclavi . În toate ședințele mele cand domin sclavi eu obișnuiesc sa rad foarte mult în timpul ședinței,am observat ca acest lucru ai excita încât nu mai pot rezista. Cam asta am fost eu Stapana Raisa la doar un 1m si 55 de cm, cu o greutate de 49 kl, am un corp mic dar plin de răutăți și o pedichiura cu o manichiura super frumoasa și îngrijită. Va astept sclaviiiii încontinuare sa fiți supuși mei iar eu sa fac ce vreau din voi

    RăspundețiȘtergere